Değerlerimiz
Çalışanlarımız en değerli varlığımızdır; Çalışanlarımızın iş sağlığı ve güvenliği şartlarına ve mesleki yeterliliklerini arttırma gereksinimlerine öncelik veririz.
· Müşterilerimiz geleceğimizdir; Pazarda sürdürülebilir başarı ancak müşterilerin ihtiyaçlarını zamanında görmek ve bunları beklentilerin ötesinde sürekli karşılamakla mümkündür.
· İsrafın önlenmesi zorunludur; Müşterilerimizin kendileri için değer yaratmayan faaliyetlere karşılık ödeme yapmak istemediklerini biliyoruz. Bu nedenle katma değer yaratmayan tüm israfı ortadan kaldırırız; müşteri reklamasyonları, kırıklar, beklemeler, aşırı stoklar vb.
· Sürekli gelişme mükemmelliğe giden yoldur; Mükemmellik arayışına yönelik tüm sürekli geliştirme arayışlarını teşvik ederiz ve değişimi yönetmenin en başarılı yönteminin bu olduğuna inanırız.
· Sistematik yaklaşımı uygular ve kararları verilere dayandırırız; Tüm süreçlerimizi sistem bakış açısı ile değerlendiririz, sorunların çözümünde sistematik yaklaşımı kullanırız ve kararlarımızı veri analizi sonucu alırız.
· Önleyici yaklaşımı ve doğru sorgulamayı benimseriz; Sorunların ortaya çıkmasını önlemek için tüm çalışanların önleyici çalışma tarzına yönlendirir ve bir sorun çıktığında doğru sorgulama yapılmasını sağlarız: öncelikle “ kim yaptı?” yerine “ neden oldu, kök neden ne idi?” sorusunu sorarız.
· Ekip olarak çalışırız; İş yerinde kişisel rekabet yerine ortak çıkarları ön planda tutan bir çalışma ortamı yaratırız. Hem başarıyı hem de başarısızlığı paylaşırız.
· Etik davranış kuralları rehberimizdir; Tüm faaliyetlerimizde etik davranış kurallarını uygulayarak şirkette davranış bütünlüğünü ve karşılıklı güveni sağlarız.
İLETİŞİM
- Stargrup Cam A.Ş. Hadımköy Mah. Mustafa İnan Cad. No:17 Arnavutköy / İstanbul
- 0212 771 3818 (pbx)
- 0212 771 3828
- 0212 771 3848
- info@Stargrup.com.tr
- İletişim Formu